what you feel is what you are and what you are is beautiful

Otroligt glad att jag kom iväg och tränade idag! Även om jag är jättetrött nu så känns det grymt skönt att jag inte bara struntat i det nu efter helgen, är ju så det varit de senaste gångerna jag har försökt komma igång!
Får dock se hur det blir nu i veckan, börjar ju nämligen praktisera imorgon och är då borta hela dagarna och slutar ute i birsta fem eller sex, så hade tänkt träna på kvällarna. Men frågan är hur mycket ork jag kommer ha, efter att ha varit sysslolös i snart sju månader och kunnat sova hur länge och mycket jag vill, och inte haft någonting annat än att lata mig att göra så tror jag att det kan bli lite småtufft nu de första dagarna att komma upp och igång!
Men sen ska man väl komma in i det hela hoppas jag, upp i tid, i säng i tid, och hinna träna där emellan! Kommer ju blir strålande det här!

Nu har jag suttit med mamma och käkat middag och surrat någon timme och tänkte nu hoppa in i duschen för att sedan plocka undan lite kläder från golvet, ta fram de jag ska ha på mig imorgon sedan kolla las vegas innan paradise börjar och efter det sova på stört! Åtminstone försöka, var ju ett bra tag sedan man la sig innan tolv, men så trött som jag är nu ska jag nog kunna somna hyffsat fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0