what you feel is what you are and what you are is beautiful

Och så var det måndag igen! Veckorna går helt sjukt fort. Inge vidare tycker jag, känns som om livet springer ifrån mig. Men imorgon börjar någonting nytt för mig äntligen! Dax för praktik på Joy så jag får lite kassavana. Känner mig nervös men samtidigt förväntansfull, ska bli skönt att börja leva igen, och göra någonting på dagarna, har nu gått runt i nästan sju månader utan någonting att göra alls!

Helgen har även den rusat iväg. I fredags var jag med tjejerna hemma hos Linn och så, sedan gick jag och safina hem till mig och somnade inte förrns strax efter sju, men roligt hade vi iaf!
I Lördags blev man bjuden på middag hemma hos Linn, det var vi och safina som åt. Sedan började dom spela tv-spel och jag drog efter ett tag hem igen för att göra mig i ordning för en nykter utgång som slutade inte så nyktert! Vi började hemma hos Anna Åhlund där vi satt några tjejer och spelade spel, lekte lekar och skrattade en hel del, sedan var det dax att ta taxi bort till Lizas vän där vi stannade ett litet tag innan vi vandrade bort till svensson för att sedan för min del sluta på stadshuset den sista timmen! Ganska kul kväll faktiskt!

Söndag mådda jag inte riktigt lika bra.. trots att jag hade tagit det hyffsat lugnt dagen innan, blev iaf bjuden på en pizza som jag oförskämt bara åt hälften av,. sedan blev det bara mys och soft hela kvällen. Och idag har jag inte hunnit göra så mycket, sov ganska länge, sedan kokade vi ägg åoch åt det.
Jo, har ju hunnit bli knäad också, andré som inte kan hålla koll på ben och armar råkade knäa mig under hakan så tungen kom i kläm, härligt blod & ägg-smak hade man i käften efteråt, men som tur var klarade sig tungen relativt bra! haha!

Är antagligen tänkt att jag ska träna idag också, fick sms från min kära vän safina imorse kvart i nio, men inget svar har man fått om det! Antar hon är i skolan, men ska nog försöka ringa henne nu ändå, så jag har koll på läget!
Fan vad skönt att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0