what you feel is what you are and what you are is beautiful

Numera finns det inte så mycket att skriva om här känner jag..
Eller jag känner att man kanske inte ska ta upp vissa saker här nå mer.. och då fanns det helt plötsligt inte så mkt mer att berätta liksom, färav den halvdåliga uppdateringen!

Men börjar praktik på tisdag, veckan ut i birsta, sedan i stan en vecka och sedan får vi se. Sen kan jag ju berätta att imorgon tänkte jag ta fingrarna ur arslet och träna faktiskt. Sedan får vi se hur det går, tänkte väl försöka sätta igång ordentligt, men hur många gånger har jag inte sagt det.. så som sagt vi får se hur det blir!

Nä, det var väl det jag hade att skriva just nu, får väl se om ja råkar slänga ut nått annat sen eller så, annars får ni ha det bra, nu blir det Las Vegas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0