what you feel is what you are and what you are is beautiful

ligga lågt
det hänger på någon annan nu




Fredag, jag har inte hunnit med så mycket, fått en räkning, liten slant på kontot och mitt mobilskydd, som inte riktigt var som hade velat. Hade behövt någonting som mer skyddar hela telefonen, mot fukt och allt, men det här var tydligen bara ett skydd mot repor och liknande. Men är väl bättre än ingenting det iaf.

Nu har jag ingen som helst aning om vad jag ska göra för någonting, känner mig bara allmänt trött och nere idag..
Men jag hoppas att det vänder snart, men det känns så tomt.. någonting man gjort varje dag i över ett års tid bra försvann liksom.. blir så konstigt då. Men jag vet att det bara kan göra saken bättre, faktiskt. konstigt men sant! Så det är var bara att ta det för vad det är och göra det bästa av situation, utan förväntningar eller så... göra ett försök iaf.. så får man väl ta det som det kommer sen..

Nä, man kanske ska ta tag i dagen nu och göra det bästa av den också. haha, vad nu det kan vara..
ha en bra dag! adjökens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0