what you feel is what you are and what you are is beautiful

Sitter i telefonkö för andra gången idag, men det har gått otroligt fort faktiskt. Och snart är det min tur att få prata. Även ringt lite jobbsamtal, och känns positivt nu.
Blev dock inte en så tidig morgon som jag hoppats på med tanke på att jag kollade på Las Vegas fram till fem imorse.

Men nu tänkte jag ta och laga lite mat faktiskt, sedan sätta i gång på allvar med att städa mitt rum, plocka, damma, dammsuga, bädda rent, rubbet! Sedan fräscha till mig och efter det åka till Timrå för att kolla hockey! Grymt länge sedan man var iväg på en match, skitkul ska det bli!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0