what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nu har jag precis borstat tänderna och tvättat bort sminket och ska nu dra på mig lite mysigare kläder, bädda ner mig och slå på Las Vegas! Jag vet att klockan är mycket och att jag borde lägga mig och sova, men inte förräns jag är riktigt riktigt trött tänker jag ge mig på det där med att somna. Är trött på att ligga i flera flera timmar och låta tankarna ta över. Så nu ska jag nöta lite Las Vegas och hoppas att tröttheten fort tar över!
Får se till att kliva upp ganska tidigt imorgon istället så jag blir trött tidigare på kvällen! Hoppas det fungerar.. För som sagt, är trött på det här nu! Sova bort halva dagarna och sedan ändå vara för trött för att orka göra någonting, så resten av dagen också spenderas i sängen! Det är förjävligt, om jag får säga det själv. Men med min självdiciplin lär det inte bli ändring på ett tag.. sorglig man är!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0