what you feel is what you are and what you are is beautiful

Idag är det tvättdag, det är sånna dagar man kär "italieranre & let 'em free"-style. Jag kanske borde tvätta oftare med tanke på att jag alltid får gå nästan klädlös när det äntligen är dags att tvätta. haha, ja det tåls att tänka på iaf!

Efter att jag tvättat hade jag först och främst tänk klä på mig! Sedan träffa Anna & Safina och kanske de andra tjejerna efter det. Men blir nog en gaaanska tidig kväll ikväll, hade jag iaf tänkt mig. För imorgon måste jag upp i hyffsad tid, tänkte skicka iväg lite mail, kolla jobb, ringa jobb, träna vid elva och kanske dra mig ner till banken och höra mig för om lån.
Ja det finns en hel del jag skulle behöva göra faktiskt! Ska iaf försöka hinna med de mesta, men motivationen är ju inte direkt på topp!

Men nu ska jag dra mig mot köket och hoppas att Anton min kära bror kommer med mat åt mig snart, för jag är hungrig! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0