what you feel is what you are and what you are is beautiful

Kom för kanske en kvart sedan hem från Anna, där jag varit och kikat på tv och film med Anna, Safina, Kicki och Linn. Safina och Linn drog för några timmar sedan, medan jag, Anna och Kicki troget satt kvar framför tv'n. Vi såg Johan Falk film, sedan paradise hotel XL som tog slut vid ett, och jag hade då planerat att börja traska hemmåt, men så började vi prata om att äta nyttigt och liknande så det fick helt enkelt bli ett avsnitt av Du är vad du äter, som som vanligt har motsatt effekt på mig, och är nu döhungrig och grissugen på allt onyttig som finns, så nu sitter jag här med en dunderhuvudvärk och äter godis och dricker bubbelvatten.
Borde sova, men överväger om jag ska slå på SATC, läsa bok eller kolla om det går någonting vettigt på tv. Vi får helt enkelt se.

Imorgon ska jag iväg till Lernia och jag får absolut inte glömma mina papper som jag ska ha med mig, då blir det jobbigt! Efter det blir det hem och bara ta det lugnt, sedan hoppas jag på en trevlig kväll, och tror att det är så det kommer bli. Så för tillfället känns det ganska bra faktiskt. Får bara hoppas det håller i sig och man kommer ur den här psykgråtadhdpanikgropen jag visst råkat trilla ner i..

Men nu har jag bestämt mig för lite SATC, så ska slå på det innan klockan hunnit springa iväg ännu mer. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0