what you feel is what you are and what you are is beautiful

Ibland kan man bara inte förklara sig. och så är det bara. vissa saker är oförklarliga. och man kan skämmas för att det är som det är och när ingen kan förstå. och därför håller man tyst istället. för man mår snäppet bättre då. hur konstigt det än kan låta så är det så. men när man väl nått botten men vet man att man bara kan ta sig uppåt. förhoppningsvis. Om gropen inte är oändigt, men det kan man ju bara hålla tummarna för att den inte är. hehe.. 

nä, tuff dag idag. Varit otroligt trött idag efter en natt med orolig sömn, och därmed lite sömn kanske man skulle säga. Fötterna ömmar och jag orkar inte ta mig någonstans, för ögonen hänger ner i knäna på mig och jag gäspar så käkarna nästan låser sig. Hade tänkt, plocka undan lite skräp från golvet ofch duscha istället för att förflytta mig någon annanstan idag. För imorgon slutar jag inte förräns klockan sex, fast skönt att inte börja förräns klockan tio iaf! Hade dock önskat att jag hade lite Las Vegas att kolla på eftrer paradise finalen. Men det kommer ju det också! Men nu ska jag ta tag i det jag måste göra, kom ju på att jag måste leta fram nå kläder att ta på mig imorgon också.  ha det bra! godnatt!
 



Nu på vägen hem från middag, hörde jag, bror och far på hästpojken. ja, så kan de va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0