what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nå, vad har man gjort i helgen egentligen..
I fredags var jag och hälsade på Liza i hennes nya lägenhet, slutade med att vi drog ihop en liten förfest och drog sedan vidare på svensson och sedan mötte jag upp Anna o Kicki o co. på all star för att sedan gå tillbaka till Liza och sova där.
Igår blev det BiteLine pizza till frukost på Lizas golv, precis som det ska vara när man är nyinflyttad tycker jag! Sedan blev det en tur ut till juniskär, pizza i kvissle och mys på kvällen.
Idag blev man lämnad relativt tidigt och då var det bara att hoppa in i duschen och fräscha till sig tills att morfar och sigrid kom förbi och åt tårta och någon timme senare drog jag iväg till fagerdal för att åka pulka med anna, dennis, ante och peter i finvädret, men det var mest bara kallt tyckte jag så efter någon timme drog jag hem, och har sedan inte gjort så mkt, är helt slut känner jag. Jättetrött verkligen!
Så blir bara hemma för min del ikväll, ska kolla upp lite recept och så, eftersom jag ska börja "banta" nu till veckan. Eller banta och banta, äta en massa nyttigare så jag kanske kommer i min jeans om någon månad!
Så imorgon ska jag tvätta, laga bantarsoppa, äta bantarsoppa, träna med safina och sedan får vi se.

Men ikväll blir det chirre, portello och latast i stan! Man måste ju passa på innan det är dags! Funderar på om jag ska kika på Wallander, är grymt sugen på att se Las Vegas nu när jag äntligen fått sista skivan på sista säsongen av André. Men samtidigt vill man ju inte att det ska ta slut. Hm, så svårt det där!
Men nu först och främst ska jag kolla igenom högen med papper som ligger brevid mig, om träning och hälsa och tips. Kanske man blir lite motiverad till att komma i form till badsäsongen kanske. haha! ja vi får väl se!

godafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0