what you feel is what you are and what you are is beautiful

Känns för sorgligt att lägga sig såhär tidigt, så jag tänkte gå och fixa lite oboy och sedan fördriva tiden med en lista..

sådärdå. mm vad oboy är gott!

att jag vill - ha en godnattkram
att jag har - blött hår som luktar rent
att min senaste kyss - var på fyllan och villan
att jag lyssnar mycket på - ganska lugn musik
att jag funderar på - allt jag inte borde fundera för mycket på
att jag pratar – om en hel del onödigheter
att jag inte gillar – läget
att min första riktiga kyss – var som att bli uppslukad av ett jättegap, hua
att jag avskyr när folk snackar - om sånt de inte vet ett skit om
att kärlek är – någonting jag inte riktigt kan sätta fingret på
att jag gillar – att känna närhet
att jag alltid kommer att – ... jag kommer nog inte alltid vara någonting faktiskt
att jag är förälskad i – förälskelsen kanske.. eller va? vad menar jag?
att sist jag grät var – igår en liten droppe eller tre
att min mobiltelefon är – på laddning för femhundratrttioelfte gången bara den här veckan!
att när jag vaknar på morgonen – stället jag om klockan och somnar om igen, ett flertal gånger!
att innan jag går och lägger mig – ställer jag klockan på fem olika tiden om jag ska upp, annars lyssnar jag på musik i flera timmer
att idag har jag – slitit fötterna av mig på Joy
att jag just nu tänker på - hur konstigt det känns
att i kväll ska jag – dricka min oboy och sedan sova, kanske
att i morgon kommer jag – vara trött och finnas på Joy hela dagen
att jag hoppas – att allt blir bra en dag
att jag verkligen vill - veta vad jag verkligen vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0