what you feel is what you are and what you are is beautiful

Usch, nu kom det verkligen över mig hur konstigt det här känns. Verkligen jättekonstigt! Men förhoppningsvis leder det till någonting bättre.



Imorgon kommer antageligen Anna Morveto hem hit, känns riktigt skönt att få träffa henne igen. Också känns det som om veckan kan gå hyffsat fort faktiskt. Så får man kanske se på lördag hur det egentligen är.
Tre dagar kvar på praktiken, känns som om det kommer bli tre långa dagar, eftersom mina fötter gör så fruktansvärt ont och jag är så trött hela tiden. Men börjar ju få koll på de mesta där nu, så det kanske flyter på hyffsat ändå!

Nä, varför skriver jag om detta. Praktik imorgon, förhoppningsvis träna och sedan träffa Anna kanske?! Ja, det blir bra det! Godnatt snart då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0