what you feel is what you are and what you are is beautiful

Herregud vilken slappdag jag har haft idag.
Jag har knappt varit ut genom dörren.
Har bara suttit hemma och gjort nästan ingenting idag. Förutom en sväng till birsta för att få lite IKEA-korv!

Har försökt få till min iPhone men förstår inte varför allt ska vara så krångligt! Försöker lägga in en film, men alla program vägrar ju lyda.


Imorgon ska jag träna iaf, ska bli skönt. Blev grymt motiverad när jag såg på Biggest Looooooser idag. Ena knoppen hade blivit riktigt musklig så jag kände mig nästan deprimerad. Funderar på att köra mage och rygg nu till och med. haha! Har ju en DVD liggandes här någonstans som bara ligger och dammar! Kanske man ska leta upp den och sätta igång redan nu! Det är ju inte såååå långt till sommaren ändå! haha!





ja, såhär jäkla slö har jag varit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0