what you feel is what you are and what you are is beautiful

Ja, alla hjärtans dag vart väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men det var väl trevligt ändå, andré var här och åt middag och sen var vi bara döda resten av kvällen. Såg någon skräckis opch åt allt för mycket chips. Blev dock inge vin som man hade tänkt sig. Men kanske lika bra det! Var nog en helt okej söndag ändå.

Igår gjorde man inte särskillt mycket, blev ju lämnad tidigt så safina kom och gjorde sällskap istället, vi åt mat och spelade dataspel sedan somnade hon så jag städade lite på rummet. Sedan drog vi till ålen på kvällen.
Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge, och skrivit cv och skickat iväg några. Borde egentligen dammsuga och göra någon mat, för det är skitigt som fan här och magen skriker! Sedan börj ag duscha också, för jag är smutsig, så det ska jag göra! Efter det ska jag kanske till Linn och umgås lite. Ikväll vet jag inte vad som händer. vi får helt enkelt se.

men ska släppa datorn nu tror jag och göra lite nytta. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0