What you feel is what you are and what you are is beautiful

Pissig kväll med en pissig utgång. Satsade på en lugn kväll för att slippa må dåligt imorgon, men så får man må dåligt över annat istället. Jag kanske borde ha kört stenhårt istället!... Alla hjärtans dag imorgon, Vilket skämt! undra om man ska sova bort skiten. Fast just det, har ju planer.. Laga middag och göra tårta och grejer, kuuuuul!! ... Har iaf fått igång nya datorn som införskaffades idag, eller den håller fortfarande på att installerar någonting. Men ska nog vara klart strax. Så då blir det sängen hade jag tänkt. Orkar inte sitta uppe mer med dumma tankar och funderingar.. Det suger att vara ledsen. Får hoppas någon lobotimerat mig under natten och att jag då möjligtvis vaknar på något bättre humör imorgon. God?natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0