what you feel is what you are and what you are is beautiful

Nu är man hemma och nerbäddad. Det är skönt det!
Men sjukt att man är tröttare när man kör en lugn utekväll än när man kör riktigt hårt! haha!

Kvällen började med att Evelina kom hit med lite glögg, vi drog ner till Liza, där vi spendera kvällen vi tre, salle och hans vän Jason? Vi spelade spel och vissa drack. Det slutade med att vi drog till svensson där det mest var okända människor, men vi hade rätt trevligt ändå, när jag och evelina började bege oss hemmåt träffade hon nå kändisar tydligen så vi kom in på stadshuset där vi dansade och hade trevligt tills det stängde. Nu sitter vi här hungriga och trötta, eller iaf jag, hon surrar telefon. Jag ska nog släcka snart och sova! jag är trött jag! klev upp kvart i tio idag! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0