...

Vaknade nyss och allt känns bara fel. Jag känner mig ensam, övergiven och ledsen. Och det är helt tomt. Tror jag börjar inse vad som hänt på riktigt nu. och det gör ont och är tomt på samma gång, en konstig och jobbig känsla.
det känns helt sjukt, hur kunde det bli såhär. jag vet hur allt ligger till ändå kan jag inte sluta skylla på mig själv. om man bara kunde göra om saker och ting. känslan av att ha förlorat allt och inte kunna göra någonting åt det tar nästan död på mig. fy fan för allt just nu. det här är bara hemskt................................................
.................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................

äh, jag vet bara inte vad jag ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0