sudoku

Här sitter jag förvirrad och halvtrasig, men med ett litet leende på läpparna. Idag är en sådan där dag då det har känts lite lite lättare på något vis. Och nu när allt känts som botten, gör det där lilla lilla väldigt mycket. Och jag hoppas jag nu kan hålla kvar vid den känslan, för den ger mig hopp, även om det är väldigt väldigt lite.

Och även om mina tankar i
princip alltid går åt samma sak, så ser dom iaf lite lite ljusare ut, och det lättar i bröstet på mig. Även om det är ett brustet hjärta så spricker det inte mer för verja tanke jag tänker.
Men nu ska jag inte ta ut för mycket i förskott, vi vet ju alla hur jag fungerar. Ena dagen kan framtiden se så ljus ut, medan nästa dag ligger jag där under botten.. men jag håller tummarna och hoppas. Det är ju trots allt jul snart, glädjens högtid.. eller vafan?!

Nä, nu ska jag snart ta mig
någonting att äta, och skölja ner med lite svartvinbärs-festis, kika igenom lite bloggar och sedan sova! Godnatt!



/M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0