sömn

OJojoj, ett steg i rätt riktning! Klev nämligen upp klockan 11.00 idag och har hållt igång i princip hela dagen/kvällen sedan dess, utan ens en powernap! Det är väldigt ovanligt nu de senaste månaderna då jag sovit bort mitt liv!
Har iaf varit både på birsta och på stan och hos mamma och pappa och nu har jag galgat kläder på min nya klädställning som jag även hunnit montera ihop idag!

Så nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och mysa till det med några chips och vänta på att paradise hotel finalen visas igen på tv innan det är dags att slockna! Och jag hoppas verkligen att jag kan somna inatt! vore så grymt underbart! och tror det kan gå nu med tanke på hur sjukt trött jag är nu, och så har jag ju fått lite hjälp på traven så inatt ska jag nog kunna sova riktigt riktigt bra, så jag orkar upp och gå på stan med Mamma klockan tio som planerat, följt av att hänga med Simon och sedan vette sjutton vad det blir för bus!




så godnatt

/M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0