nu är julen nära

Min nya sömnhjälp gör så jag sover oavbrutet hela nätterna OCH dagarna. Men jag sover ju iaf bra, förutom massa dumma drömmar där jag kämpar för att få komma någon nära stör min sömn och jag vaknar varje morgon/dag med en konstig känsla och saknad, men förutom det sover jag ju bra iaf!

Idag hade jag tänkt att göra klart allt inför julafton, alltså fixa alla julklappar fina!
Åh, gud vad jag längtar till Julafton. Är första gången jag verkligen gör det och ser fram emot hela dagen! Brukar oftast vara en tröttsam dag tycker jag, med alldeles för mycket folk, men i år ska vi fira hos farmor med henne och sture på dagen och sedan bara familjen hemma istället för minst 26 pers vi brukar vara jämt. Så det ska bli j'ättemysigt och jag har köpt jättefina julklappar! Så det kommer bli en kanonjul i år!

Sedan tänkte jag unna mig en långdusch också, och kanske någonting onyttigt att äta! Vi får se!



Hej så länge!


/M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0