May be surrounded by A million people.. I Still feel all alone.. I just wanna go home

Ja, än en gång sitter jag här i vår mörka lägenhet och gör ingenting vettigt över huvud taget. Jag lyssnar på lugn musik och läser bloggar. Jag skjuter på träningen och mår dålgigt över hur mitt hår ser ut. Så frågan är ju.. Varför går jag inte och tränar, eller varför går jag inte och köper blekmedel så jag kan bleka bort utväxten min?.. jag vet faktiskt inte! Jag är rädd för att jag fastnat i latheten.. tyvärr!
Men jag SKA köpa färg.. och jag SKA träna.. ikväll!
Jag har gått tillbaka till mitt blyga och obekväma jag.. och det känns inte alls bra. Jag börjar bli folkskygg, och blir nervös av att träffa nya människor.

Nä, jag kanske ska ta och klä på mig, tvätta ansiktet och gå ner på stan i mörkret och köpa den där blekningen endå..

ha det fint!

/ M. Elin S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0