kyligt

Usch vad jag har gått och blivit frusen av mig. Jag som jämt som med balkongdörren öppen för att ja alltid tyckte det var så varmt! Men iofs, det går alltid i perioder för mig. Men nu fryser jag konstant!

Tänkte faktiskt hoppa över träningen idag igen, är sjukt trött, snorig och frusen. Önskar att jag hade hantlar här hemma så kunde jag köra lite med dom istället! Men så fort jag får pengar tänker jag faktiskt ta och skaffa mig lite sånt!

Annars har jag bara varit på stan idag och kollat efter lite julklappar, men det jag vill köpa är för dyrt för fattiga mig!
Men jag är så trött på att köpa julklappar bara för att.. jag vill lägga ner lilte mer tid och tanke på att hitta någoning fint och bra i år. Och då kostar det ju oftast lite extra! Jag har en jättebra idé till mina bröder, men jag hittar inte det jag söker! Har en bild av hur det ska vara, men finenr det inte! Så vi får se..

Men nu ska ja lägga mig här i soffan under ett täcka och läsa lite bloggar innan jag ska börja röja på köksbänken, spisen och bordet så jag och Liza kan bara pepparkakor ikväll!


Ha det fint!

/ M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0