kram på dig

Är du kär? nä, inte kär
Är du en sportfåne? nej
Är du likgiltig? hm, nä?
Är du röksugen? Nej.
Är du rik? Absolut NEJ.
Är du fattig? Absolut JA.
Är du trött? börjar bli.
Är du shoppingsugen? Alltid.
Är du töntig? Ja.
Är du ressugen? Extremt!!
Är du skolsugen? Nej
Är du irriterad? Ibland, inte nu.
Är du festivalsugen? Jajjamensan.
Är du alkholsugen? För det mesta.
Är du saknad av nån? Jag hoppasdet.
Bästa åldern? Ja, nu kanske.
Bästa tidningen? Ingen aning.
Hur sminkar du dig? Väldigt olika, men sminkar mig mest bara på helgerna numera, och då blir det bas, och mycket ögon!.
Hur många timmar sov du inatt? 12 kanske.
Vilken film såg du senast? Började kolla liiite på Vinterviken igår, och ska fortsätta nu.
Vilken internetsida besökte du senast? någon drinkreceptsida
Vad sa du senast till vem? godnatt, till liza.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? från Anna och det stod okej :)
Vad gjorde du i förrgår? absolut ingenting
Vad har du gjort idag? sovit, lagat mat, handlat, haft julmys hos safina och suttit här i sängen med datorn.
Vad ska du göra idag? Ska snart slå på en film och sen sova
Hur många msn-kontaktetr har du? noll koll, inte inne så ofta
Vilket land besökte du senast? Spanien
Hur många snälla känner du? Många
Vad såg du senast på tv? nån film jag ej följde!
Vad är det för märke på din dvd-spelare? har ingen, använder ps2
Senaste köp? en festis och en snickers
Vad har du dåligt samvete för? I princip allt jag gör.
Vad har du för skor? mest bara svarta
Vad har du på dig nu? strumpbyxor, underkläder och en randig tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? Lugn musik.
Skulle du säga nej till sex idag? Ja, nu är jag en trött en med en hemskt smärtande rygg.
Är du vegitarian? Nej nej nej
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej, det har jag inte.
Vad heter dina kusiner? Kan inte allas namn, men .. Sebastian, Emma, Mårten, Emil, Albin, Herman, Felix, Robin sen är det några till jag inte har så stor koll på...
Är du feminist? Nej.
Vad drack du senast? Mjölk.
Gillar du att laga mat? Ibland.
När sjöng du senast? Idag
Håller du det städat? Både och.
Vad gör dig lycklig? kramaaaaaaaaaaaaaaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0