freeeezz

Tog mig ut en sväng iaf. Ringde mamma när jag precis var ner på väg till stan och frågade om hon ville göra mig sällskap men blev såvi åkte och handlade istället. Så som sagt, ut har jag iaf tagit mig, och nu har jag även hunnit laga mat och ätit, ganska lagom innan jag ska iväg och träna. Så nu ska jag bara låta maten sjunka ner, och se på PH och om drygt en timme dra mig mot gymmet. Trött som ett ägg, men träna måste jag!

Sedan ikväll ska Liza få fixa håret på mig, som jag nämnde igår har jag ju en rejäl utväxt, och snart är det helg, och det var ett tag sedan jag kände mig hyffsat fin, så det är på tiden att fixa det nu!

Nä, nu har jag ätit för mycket känner jag så ska lägga mig och dricka massa vatten och se på tv!
Eller justja, ska diska innan soffläge också! buhu



take care

/ M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0