ett nytt försök

äntligen en dag då jag faktiskt gjort någonting!
Har varit på stan med Anna som julklappshandlat och så blev det en fika på Charm.
Har också kollat runt på hårfärg, eftersom jag har en utväxt på ja säkerligen minst en decimeter! Så nu är frågan om jag ska ta och bleka utväxten, eller om jag faktiskt ska färga hela håret i en färg nära min egna, så jag kanske inte behöver färga och hålla på så mycket! Eftersom jag vill att håret ska få vila så det blir riktigt långt igen!

Svårt val!



Annars idag har jag varit och skrivit ut lite papper så jag får pengar någon gång, och sen nu blev jag sjukt trött, så tänkte vila mig lite innan jag ska ta mig iväg till gymmet. Känns dock jättejobbigt att ta sig dig nu. Har ju legat på latsidan i ÖVER TVÅ VECKOR! och det ångrar jag sjukt mycket, för när jag inte varit där på länge känner jag mig så obekväm, och omotiverad! Fast jag är endå motiverad på samma gång denna gång! Så jag SKA ta mig dig!

Men nu ska jag kika lite bloggar och bara lägga mig i soffan en stund!

Ha det fint!



/M. Elin S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0