can't take my mind off of you

nu är jag sådär sentimental igen..
tankarna fylls av samma tankar som alltid
längtar fylls av längtan efter dig
en chans till och jag skulle göra allt
allt för att visa dig precis hur mycket jag känner för dig
hade jag haft förmågan skulle jag utan tvekan
öppna mitt bröst och visa dig hjärtat mitt
det är nu skrivet som ditt
det gör ont och känns fel
att det är jag som fortfarande bär på det
men är rädd att det är så det förblir
jag vill ge det till dig igen
om det blir väl mottaget
mina tankar släpper aldrig greppet om dig
du fins där när jag vaknar, du finns där under min dag
du finns där sekunden innan jag somnar
och under min sömn jagar jag dig
betyder det att jag ger allt för dig

/M. Elin S.




did I say that I love you?..no? BUT I DO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0