botten

nu har det gått över styr här.. jag sover hela dagarna och är vaken hela nätterna, och värst av allt-.. det ger mig inte ens ångest! inatt kunde jag inte somna .. eller vänta.. imorse kunde jag inte somna förrän vid sex.. och så drog självklart min mobil så ja vaknade inte förrän 16.15.. och jag som skulle tvätta!!
Drog mig iaf upp till mamma och pappa det första jag gjorde och fikade och letade grejer i källarn. Fick med mig adventljusstakar och ljus och en skjorta jag saknat om jag nu kan ha den vill säga.. för trots att jag tränar, äter mindre och allt vad jag gör, så har jag BMI överviktig! känns ju jättekul måste jag säga! nä, blä, verkligen inte!

Och imorgon ska jag till vårdcentralen också, dock 15.15, så jag borde ju ha vaknat till!
Nä men ärligt så ska jag se till att ha batterier på telfonen och ställa klockan och komma upp klockan elva! Tänkte faktiskt hinna med en del innan jag ska promenera till vårdis!

Men nu ska jag trots att klockan är mycket, kika lite bloggar och sedan slå på en film att somna till!



ha det fint nu & godnatt

/ M. Elin S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0