the things we owe

Helt okej kväll igår, hade en pissdag. Men sen fick man en gratisbiljett till Uffe & Takida, så då vart man på mycket bättre humör. Kvällen var lugn och det blev tidig hemgång. Kändes skönt idag!
Måste bara tillägga att Takida var riktigt bra, jag är väl inte direkt något fan, men det var som sagt riktigt bra!

Idag har jag sovit ut ordentligt, och gjort mig i ordning för kvällen, tror jag tog lite fel på tiden, klockan kvart i två var jag helt klar och redo att gå ut. hm, nä jag tror inte det va! Så då har jag lagat mat och halvkollat/halvkollar på coch carter! Men tänkte börja röra mig mot liza och vidare, har inte tid att uppdatera mer och vet inte själv vad som händer satt.

ha en trevlig kväll.
me & thaaaa box is OUT! tada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0