motivation

Precis gjort ett träningsschema fram till sista augusti efter att fått inspiration från diverse sidor och bloggar. Men nu jävlar, imorgon sätter jag igång. Och det är stenhårt! Om några månader ska jag se ut som förr. Smal och smärt och känna mig fin! Åh, jag är så laddad! Bara jag inte blir sjuk för jag kör för hårt för snabbt (om jag nu lyckas följa det här, men jag tror på mig själv)  men blir jag sjuk, ja då.. strejkar jag! OJA!
Sedan när jag fått lön och kan fylla på kylskåpet ordentligt så äre dags att göra matschema också, kommer bli så bra! 



Måndag: bröst, biceps, mage + 30 min PW (powerwalk)
Tisdag: rygg, axlar, mage, + 30 min PW
Onsdag: ben, triceps, mage + 30 min PW
Torsdag: Bröst lätt, 1 timme PW
Fredag: Mage, 1 timme PW
Lördag: Rygg, axlar, mage + 30 min PW
Söndag: vila, ev promenad.

plus morgonpromenad till jobbet 20 min, och eftermiddagspromenad från jobbet 20 min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0