livet

Ja, nu händer det mycket. eller gör det?
Ja jag har ju iaf börjat träna, och jag måste säga att det går riktigt bra. Även om jag inte följer mitt schema till 100%, men iaf till 98%! haha..
Är inte riktigt hundra på allt på gymet därav blir det lite småändringar, men annars är det som det ska!
Så nu har jag tränar tre dagar, så nu är det bara tre dagar kvar innan det är dags för vilodag! Om jag nu inte bestämmer mig för lite lätt träning även då!
Måste dock tillägga att det är det är pinsamt vilken dålig kondis jag har! Det är så fruktansvärt jobbigt på det där bandet alltså, och då har jag inte ens satt igång med att springa på det där jäkla bandet! Jag har inga problem med att gå långt och fort ute, men på bandet blir det en helt annan sak! Men det är bara att kämpa på, varje dag hej och hå!

Men nu tänkte jag slå på en film, för imorgon ska jag banne mig jobba! Skiter i om magen säger ifrån eller jag vaknar med ett brutet ben eller avhuggen arm, imorgon ska jag ta en morgonpromenix till jobbet för att sedan avverka åtta timmar med headset! följt av träning såklart! Så NU film! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0