go go go

Nä!
Nu har jag bestämt mig! Så nu är det bara att hålla tummarna för att jag är frisk på onsdag.
Blir hemma imorgon eftersom jag inte mår hundra. Så imorgon ska jag vila upp mig så jag kan jobba på onsdag, och TRÄNA! Ja, ni läste rätt!
Är jag frisk så ska jag ta mig till gymet efter jobbet på onsdag! Och tro det eller ej, men jag är så laddad!
Sedan såg jag att jag är ledig på torsdag, vilket är perfekt, så jag kan träna även då!
För ja är så jäulskt trött på att ha noll energi (jag vet att jag tjatar om det), så nu måste jag verkligen göra någonting åt det! Och eftersom det inte hjälpt alls med mina promenader till jobbet och hem, även om det är inte långt, är det ett stort steg för mig, dock utan minsta resultat! Men nu jävlar!

Ska försöka skärpa mig på matfronten också, ännu mer än jag gjort. Jag har slutat med skräpmat, nej inte helt, men det är inte alls ofta nu för tiden. Men det har då gått över till att hoppa över mål pga lathet och sedan tryckt i mig mackor. Inte bra allt, särskillt inte när jag vet att jag får ont i magen av just bröd. Dock inte mina älskade hårdmackor, men det kan jag ju inte leva på.
Så nu har jag handlat pasta, potatis, och har fisk, köttfärs och grejer i frys och kyl. Så nu jävlar ska jag skaffa mig lite energi! hejaheja!

Men nu ska jag dra mig till sängen och slå på Flickan från Ovan, eller The lovely bones som den också heter, har jag velat se länge, och mamma sa den var bra, så det blir nog bra. Sedan ska jag försöka få mig lite sömn! för jag ska bli frisk frisk frisk, ja friskare än någonsin. (ja vi får se hur längre jag känner så medmina humörsvängningar!)

ja så godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0