fredagsmys

Ja, ikväll och idag för den delen har jag varit hos Anna & Jocke och myst och sett på film och ätit och druckit gott med tjejerna. Mysigt och skönt! Sedan började jag och Liza promenera hemmåt men så satt Erik själv på svensson så vi gick ner dit ungefär en halvtimme och sällskapade. Sedan nu är jag hemma, helt slut och trött och har ont i huvudet och ska kramas lite med katten (som numera ligger ute på blocket, buhu) innan jag bäddar ner mig och antingen läser lite eller slår på en film.

Imorgon ska jag till mor & far en sväng på förmiddan hade jag tänkt, sedan ska jag snålåka med dom till birsta för att handla underkläder! Härligt härligt!
Sedan är det planerat utgång faktiskt, vi får se vilka vi blir, men jag ser fram emot det! Eller nja, inte just nu, men har gjort hela dagen! Nu är jag mest bara trött slut och börjar till och med att få ont överallt! Bäst jag skyndar i säng så jag mår KANON imorgon!

godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0