en dold tacksamhet

Hej och hå!

Helgen är över och snart även måndagen.
Helgen har varit både upp och ner känner jag. Lördagen tog jag det bara lugn hemma sedan drog jag ner till Liza och väntade medan hon gjorde sig i ordning sedan drog vi vidare till Sandra och Patrik där vi drack lite vin innan vi drog till tältet och käkade och drack lite, sedan skulle de in och kolla på Roxette, så vi stannade kvar ett tag innan vi också otroligt nog lyckades ta oss in. Dock stax innan det var slut men endå, sedan blev det svensson en sväng följt av stadshuset. Var väl en okej kväll måste jag säga, ibland hade jag riktigt roligt medan ja en annan stund kunde ha riktigt trisst. Men man kan ju inte alltid ha roligt.

Igår sov jag ut ganska länge sedan gick jag och åt pizza och efter det städade jag lite i lägenheten, hade till och med städhjälp vilket jag verkligen behövde, som en liten push liksom, otroligt tacksam för det faktiskt. Sedan gick jag till mamma & pappa och blev bjuden på middag sedan åkte jag med pappa till ica o handlade eftersom han också skulle handla. Sedan vart det bara lugnt här hemma. Mot natten fick jag dock nå konstigt ont i magen och visste knappt om jag skulle överleva där ett tag. Men till slut fick jag några timmars sömn och gick i regnet till jobbet imorse, men började må dåligt där igen så till slut gick jag hem för ja visste knappt om ja skulle svimma eller spy, så idag har jag bara legat i sängen och försökt sova. Till unbgefär halv fyra så jag äntligen orkade ta mig upp och förflyttade mig till soffan.
Och nu har jag faktiskt ryckt upp mig lite även om det forsfarande gör ont i magen. Men jag har iaf diskat ALL DISK! kändes otacksamt att inte slutföra städningen som påbörjades igår, och nu känns det himla skönt att att disk är ren!

Så nu sitter jag och tar igen mig lite framför lite Las Vegas på tv och försöker få i mig två hårdmackor med skinkaoch ost, så himla gott!
Det var tänkt att jag skulle med Liza och se på Gif, men både min mage och vädret säger ifrån, så ikväll ska ja kolla på ett kinesiskt drama på tv, Den gyllene blommans förbannelse, säkert skitbra! haha! men jag fastnade för trailern, med alla fina färger så jag ska ge den en chans! tills dess kanske ja tar reda på sovrummet som fortfarande ser förjävligt ut! Skulle behöva bädda rent men behöver hjälp med att lyfta upp sängen från sängstommen så det klarar jag inte själv! Det får bli en annan gång helt enkelt!

men nu ska jag fortsätta kolla på Las Vegas! adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0