du försvann.. ni försvann

Blä, vad jag är trött på det här.
Trött på att känna som jag gör, och trött på vara som jag är.
Trött på ensamheten och orklösheten.
Aldrig känt mig så här slut någonsin.
Vad jag än gör känns det som om kroppen ska svika mig.
Jag vill prata ut, men vet inte till vem.
Jag vill visa er precis hur det är, men jag kan inte.




Dagens vill ha: en bättre känsla
Dagens klädsel: trosa & t-shirt
Dagens smink: ett litet avskaft lager mascara
Dagens frisyr: en minimal uppsatt tofs
Dagens händelse: sjuk sängliggandes
Dagens låt: håkan hellström - det är så jag säger det.
Dagens planer: Var jobb.
Dagens saknad: Du vet nog vem du är (nej, jag menar inte han)
Dagens dummaste: allt
Dagens sjuka: Magbråk, energilös, illamående och svimfädig.
Dagens drog: dryck av alla dess slag
Dagens roligaste: Inget särskilt roligt idag.
Dagens favorit: juice & bubbelvatten
Dagens köp: ingenting alls
Dagens godis: några M.
Dagens humör: Neråt .
Dagens ord: ensamhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0