DAG 1

Började med att jag inte sovit någonting alls inatt, låg och vände och vred på mig och kallsvettades och hade en ilande huvudvärk. Men tillslut fick jag några timmars sömn och vaknade då och känner att ryggen inte riktigt mår som den ska, men det ska inte hindra mig. Så nu har jag dammsugit och städat hela lägenheten, eller inte köksbordet från tidningar och inte vardagsrummsbordet från pennor och lappar, men annars är allt rent! Känns jätteskönt! Ska snart ta och förflytta mig till mor & far om de är hemma, och sedan ringa Liza och se om hon är sugen på att träna lite, annars beger jag mig själv till ego för första gången.. kanske till och med på hela året? Det är hemskt!

Men först och främst ska jag ta ett glas med B-Active, en äppelcidervinäger och en hårdmacka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0