beroende

jag är berodene. ja visserligen är jag beroende av mycket, som tex dig, och dig och dig och ja dig också faktiskt! Men framförallt hårdbrö med ost och skinka! Och om 45 minuter har jag rast på jobbet och då jäklar ska jag äta en! MUMS! jag längtar!

ja som ni förstår sitter jag på jobbet och ja sitter.. slutar 22.45 och det känns som en evighet tills dess. Sitter och kladdar ner på ett papper vad jag ska göra när jag kommer hem, så mkt längtar jag hem!
Imorgon är det jobb igen, sedan är jag ledig på tisdag. Grymt skönt! Då ska jag nog på banken, óch kanske träna? Jag vill verkligen börja träna, har ju hittat min drömkropp. metrobloggen.se/sofilindberg
FAN VAD JAG VILL BÖRJA TRÄNA!

men nu finns inte tid för det, för nu äre jobb som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0