when love takes over

ingen bra dag idag alls..

Klev upp tidigt imorse, hade körlektion kvart över sju, efter det satt jag några timmar på körskolan och pluggade teori, för att sedan luncha med mamma, salladsbuffé på piccolo, inte världens bästa, och jag hade ingen matlust heller, kan ju vara därför den inte uppskattades tyvärr. Efter lunchen gick vi lite på stan, och sedan satt jag en timme o gjorde teori innan det var dags för dubbellektion igen.

Sedan gick jag hem, och tog emot ett samtal från helvetet! Jag blir så less, och ledsen och orklös så jag dör nog snart! om några timmar ska jag ha ett till "samtal" lär väl kanske inte kännas nå bättre efter det heller, har en känsla av det iaf.. men man kan ju hoppas. vore grymt skönt iaf!

Nä, nu ska jag gå och duscha.. lääänge! Ska bara stå där tills hela jag skrumpnat ihop tror jag.. orkar inte det här nå mer alltså!

BLÄ!


.mr.brightside.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0