snigelfot & stortumme

åh! hahahah! äckligare människa får man ju leta efter. förstår bara inte!
men smaken är som baken. någon måste väl tycka om den stackars människan också.
hahah, även om jag kan förstå att det tar emot.

men men! idag har jag bara tagit det lugnt. var ju ut igår, började med att jag och kicki satt här och sedan kom linn och martina hit, då drog vi vidare till andra sidan gatan där evelina hade lagfest, dom var dock bara fyra personer som var där, men det var trevligt ändå. Sedan blev men lurad att gå till stadshuset där det var dött, men okej ändå. Sedan blev det efterfest i lokal, det var ju.. lite speciellt kan man väl säga. Men trevligt hade man iaf. Mestadels.
Kom hem runt sex imorse och klev upp ungefär tolv, och mådde prima! Pluggade en del teori och efter det drog jag upp till Anna och kramades lite, välbehövt! Fick mat också! Sedan drog vi vidare till Dennis där vi hade planerat en reunion! Var ju ett tag sedan sist. Det blev tillslut Jag, safina, anna, kicki, linn peter, martin, dennis och andreas. Vi kollade på massor med bilder från förr i tiden. Helt sjukt vad roligt det är att det finns så många roliga, fina fula kula bilder kvar! Skrattade tills vi grät allihopa. Sedan spelade vi lite sällskapsspel. Alias för barn... mycket underhållande!

"Men vad har du för fingrar Morris?"
"Tummen, långfingret...ööh"

pekfinger morveto, PEKFINGER!

sedan har vi alla lärt os av andreas  hur plåstret uppfanns, som kristin sa, man lär sig alltig någonting när vise andreas är med. vår aldeles egna Ross!

Vi har även fått lära os att andreas har någonting som han kallas snigelfot och martin har en stortumme.
synd för er som inte var med och inte kan uppskatta dessa roligheter, för vi andra kan skratta oss lyckliga länge åt den här kvällen!
'

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på CSI innan jag ska sova, för imorogn ska jag upp jättetidigt och ha körlektioner och sitta hela dagen och plugga teori och sedan ha fler körlektioner! Det gäller att verkligen ligga i nu!  100%! Sedan ska jag surra lite och förhoppningsvis på några delar på plats. Men får se hur det går. Sedan ska ja bara avlida i min säng hade jag nog tänkt!

Men godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0