never think

Blev en sväng förbi kärringgrillen förut, innan jag tog en prommis som slutade hos morveto där vi bara var allmänt lata. Var även grymt duktig när jag bestämde mig för att inte följa med på McDonalds när safina till och med hade lyckats skaffa skjuts.

Nu sitter jag här och huvudvärken börjar komma tillbaka, som jag nu haft halva dan, efter en tråkig incident. Annars har jag fortfarande ont i magen, om jag nu tidigare nämnt det, haft det i flera dagar nu, känns inte allt bra. Vet inte vad det kan vara heller. Men får hoppas på att det går över snart.
Funderar även på ifall jag skulle slå på en film, överväger om jag vågar se The Hell med Johnny Depp, men frågan är om jag vågar sova efter den.
Äh, någon sa åt mig och ta mig i kragen idag, kanske dags att göra det.. angående min mörkrädsla iaf.. möjligtvis en del andra saker också, men det börjar jag med imorgon isåfall..


sliten tjej idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0