Lovestory

Funderat på det här med att lita på folk. Senaste åren har gjort så jag har grymt svårt att lite på någon över huvudtaget.. Men den här gången försöker jag, jag gör verkligen det. Jag anstränger mig verkligen, även om allt tar emot, och jag egentligen inte har en aning. Även om oron alltid finns där, och man egentligen aldrig vet om det är sanningen man får höra. Så gör jag allt för att Faktiskt tro. Och jag tror nu på det som sagts, tills jag får höra eller se någonting annat. Kan säkert vara svårt att tro under alla omständigheter som är och situation. Men jag försöker tro, och jag tror.. Och vill nu veta allt och sedan radera.. Börja om från början. Lära känna, tycka om det jag känner, och till hundra procent tro på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0