kunde inte bry sig mindre

En riktig pissdag har det varit idag, men trots det är jag på bättre humör än jag trodde jag skulle kunna vara. Även om jag faktiskt är grymt irriterad, besviken, less och arg.

Har iaf pluggat en massa teori idag, och löst krånglet som varit med mina pengar. Som faktiskt känns grymt skönt. Ska bara leta reda på och koppla i skrivaren, skriva t lite papper och sedan skicka iväg dom så ska det flyta på sedan!

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, sa ju upp rätt så tidigt imorgon, så blir nog bara lugnt ikväll, och försöka lägga mig i tid. men får se hur det går. Kanske borde gå och träna och avreagera mig lite, är fan nära på att kasta ut saker genom fönstret snart. Så arg är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0