keep on shining

var på intervju idag, håller tummarna hårdare än någonsin för att det gick vägen!

Sedan skulle jag ju ha en dubbel körlektion, men så var hon jag skulle köra med sjuk, jättedålig timing! med tanke på att jag ska till härsnösand och göra halkbanan på torsdag och känner mig fortfarande väldigt osäker. Men imorgon skulle jag få köra iaf, vare sig hon piggnat till eller inte.

Fick iaf bli en lång lunch/fika på stan. men en nyttig sådan eftersom min mamma satt upp en så kallad "diet" åt mig, och jag känner att jag bara måste bevisa att jag klarar att äta bra! Så fick bli en sallad, loka och en te.
och nu till middag, ägg, avokado, räkor och broccoli, och två grova hårdmackor.

Ikväll vet jag inte vad som händer, ska ju nämligen upp tidigt imorgon också, och börja dagen på samma sätt som idag, nämligen intervju, och som nämnt körlektioner. Sedan vet jag inte alls vad som händer, men blir ju även en tidig kväll imorogn eftersom jag klockan sju ska vara på körskolan och dra mig vidare för halkbanan.
ni kommer bara inte förstå hur lycklig jag kommer vara efter det är gjort. gruvar mig sååå grymt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0