hot old model

Helt sjuuukt vilken lite räddhare jag har gått och blivit.
Grymt mörkrädd och inbillar mig saker heeela tiden.
Har aldrig i mitt liv behövt sova med en nattlampa eller med dörren öppen.
Men nu, nu sover jag med persiennen uppdragna och ibland sänglampan tänd.
Jag får för mig att jag ser saker och är rädd hela nätterna typ.
Kan vakna upp mitt i natten när jag sovit ett tag och måsta tända lampan för att våga stänga ögonen igen i försök om att få somna om..

Jag har heller inte varit överdrivet rädd för att gå hem själv på nätterna, men nu går jag med nycklarna i högsta hugg berädd på att attackera allt och alla som kommer för nära. Eller går, jag springer och halvspringer nästan hela vägen. Så rädd är jag! haha, vad har hänt egentligen. Den senaste månaden har nog gjort mig en aning osäker.. på flera sätt. kan ju möjligtvis vara ensamheter som skrämmer mig, men jag försöker kanske förtränga det och får allt annat att verka skrämmande istället..



men men, nu ska tänka jag bädda ner mig i mitt upplysta rum och läsa lite innan jag om jag vågar släcker och försöker sova! godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0