helt förstörd

aa, känner mig fan helt förstörd. ont i ansiktet, särskillt runt ögonen. Och fast jag sovit 10,5 timme så ser det ut som jag har gråtit hela natten, helt röd och svullen. och svider gör det också!
Men sitter och halvkollar på lite teori nu, känner bara att jag verkligen inte orkar!
Men ska snart ner till körskolan för min sista dubbellektion, känns sådär, önskar jag hade typ tio kvar!
Men efter körlektionerna tänkte jag iaf sätta mig på körskolan och bara nöta teori!

Orkar inte plugga! Vill ut och känna att det typ är vår! men det hänns väl med det också antar jag..
Fick förresten en keps av mamma igår, i födelsedagspresent, haha! tack och bock, sen köpte hon en kavaj jag hittade närjag var på stan med henne igår. Men den ska jag slå in åt mig själv, och agera barn igen på torsdasmorgon! och bara slita upp paketet! haha.. Annars lär jag ju inte få nå presenter, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0