go shorty it's yah b-day

Yes it is!
Och ja jag är på bättre humör idag!
Blev väckt och halvt ihjälskrämt sådär vid strax efter halv sju. Hade dock ont i huvudet, men efter en alvedon har det nu gått över!
Fick pengar och lite smått. Och en står chokladtårta som mamma gjorde igår. Gott gott!
Tråkigt nu bara att klockan är åtta och jag är redo att åka, men blir inte hämtad förrän vid tio.
Då ska jag på systemet, och som den feglort och klenskit man är har jag en hjöälpande hand med mig!
Tvngar in andré så jag inte gör bort mig totalt! haha!
Men det är jag värd! ;D
Sedan bär det av, fort som fan! Vill vara där uppe nu!
Fast å andra sidan är ju bilresan en av de bästa delarna på resan! Det är då man är som mest taggad nästan!

ikväll ska vi fira mig, och jag hoppas på ett jävla drag! blir gomiddag och mängder med alkohol!
Kan ju inte sluta annat än bra!
Men nu funderar jag på att  lägga mig någon timme, eftersom det inte finns någonting bättre att göra!

SKÅL!! HURRA HURRA HURAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0