ashes and wine

Precis hemkommen från en liten tripp och en halvlång fika/lunchstund på stan.
Grymt roligt det är att bara sitta och titta på folk. Särskillt när man är trött!
Satt en stund ute i solen också, skönt att det börjar bli vår, men när solen går i moln blir det dock riktigt kallt!

Nu tänkte jag iaf fräscha till mig lite och leta reda på någonting astt ta på mig, för ikväll ska jag dricka vin, kan ju inte tacka nej när Sofie så gärna vill ;D
Blir iaf en relativt lugn fredag, eftersom jag planerat utgång imorgon också, och vill vara pigg, och så var det ju inte tänkt att jag skulle ut idag så det får bli några glas vin och en titt in på Svensson, så kör man ordentligt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0