whisper

Så.
Nu har jag suttit alldeles för länge med det här.
Jag blir helt trött.
och jag har varken hunnit diska, städa eller duscha som jag hade tänkt.
Men jag har iaf hunnit med en promenad idag med Linn. Runt sidsjön blev det.

Och imorgon har jag lovat bort mig till Safina. Redan innan tio på morgonen ska vi ta och börja vandra upp till Norra Berget där hon ska ha Orientering med skolan, och snäll som man är ställer man upp som sällskap! Men endast för att jag ska få min dagliga motion!

Men nu är det dags för mig att förflyttas mot köket och diskberget och sedan rummet och städandet.. eller?!
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: LIFE LIKE SHIT

Snygg header !:)

2009-09-22 @ 19:20:46
URL: http://lifelikeshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjena. skulle du vilja kolla min blogg o säga vad du tycker. inte lätt att vara en killbloggare här i denna världen. så stötta mig gärna.

tack på för hand.

/beloni

2009-09-22 @ 19:35:26
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0