this town is colder now

Blev ingen orientering idag.
Jag vaknade kvart i tio ungefär, slängde i mig frukost, gjorde mig i ordning och ringde safina, hon låg och sov.
Jag som faktiskt hade pallrat mig upp ur sängen och kände mig hyffsat redo! Men men! en annan gång!
...så ingen motion för mig idag.. ännu! Men det kommer!

Gick och la mig igen efter ett tag, och klev upp ör en stund sedan. Nu väntar ett extremt diskberg.. känns inte ett dugg lockande måste jag säga. Men kanske man får ett bidrag till helgens bravader om man får det undanstökat innan min kära mor kommer hem. Det vore vilket fall som helst inte fel, fattig som man är!

Nä, nu ska jag fortsätta gäspa så det knakar och nästan spricker i käkarn ett tag till innan det är dags att göra sin plikt! Ha en trevlig dag. På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0