once again

Vad är det som händer egentligen?
Eller snarare vad är det som har hänt?
Har inte skrivit någonting sedan i fredags i princip.
Blev ju trots allt utgång i fredags med Liza. Blev en ganska tidig hemgång dock, tror inte att gratisvin är särskillt bra för mig. Brukar sällan minnas dessa kvällar fullkommligt, om jag säger så.

Även i lördags var det utgång som stod på schemat, så det var bara till att ladda om, förfest hos Anna Thoms, följt av stadshuset, och lite kik här och där. Blev kanske en aning för mycket då också, men men, man är ju bara ung en gång i livet, eller vad man nu brukar säga.

Söndag blev enbakis söndag med trevligt sällskap, film och en massa feta tillbehör.

Igår måndags var jag iväg till Lernia, där jag kommer hålla till lite då och då under sex månaders tid. förhoppningsvis mindre! Var iaf på möte där igår som sagt och ska åter dit på fredag.

Idag har jag verligen inte gjort någon nytta, i stort sett harj ga bara kokat ägg, duschat och suttit här och tråkat, och sovit då. Riktigt dåligt av mig! Men ska strax åka iväg och träffa anna hägglund och thess, ska bli riktigt trevlig tycker jag med tanke på att man inte träffar dom allt för ofta. i princip aldrig med andra ord! Så det ser jag fram emot.

Och imorgondagens planer är tvätta & städa. Ska äntligen bädda rent i sängen, känner att det är dags nu!

Ja, och nå mer har jag nog inte att komma med just nu, ska väl ta och skynda på med att föna håret och leta upp några rena kläder att ta på mig! ha en trevlig kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0