hit me with your best...

Håller nu på att göra mig i ordnig för en runda på stan med Linn. ska väl mest kolla, och köpa min efterlängtade milkshake! Har varit grymt sugen alldeles för länge nu! det håller inte!
efter det ska jag iväg till arbetsförmedlingen och surra lite. Förhoppningsvis få ordning på det hela!

Efter det var jag inte alls vad som händer.. vi får se. Liza tjatar på utgång, men nja, jag vet inte jag! visseligen bjuder hon på vinet.. så det kanske tåld att överväga. Men som sagt.. jag vet inte ja!

Nä, nu ska jag försöka få i mig lite frukost och förska få till burret jag har på huvudet! Sedan är det nog dags för mig att kila! men ha en bra dag! hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0